דיפרנט חוות דעת

אספנו לכם חוות דעת של לקוחות דיפרנט שיספרו לכם על החוויה שלהם.
כלל הלקוחות אשר מופיעים בסרטונים מימשו את השירות במהלך שנת 2020.

כל אחד שיש לו נכסים להשכרה

חייב לעשות את זה

חוות הדעת של ישראל שור

ישראל הוא בעלים של מספר דירות להשכרה בחיפה ולקוח מרוצה שלנו. במילים שלו, הוא מעיד שאפשר לחלק את החיים העסקיים שלו ל-2 חלקים: לפני דיפרנט – ואחרי דיפרנט.

נגן וידאו

בעבר, ישראל עבר טלטלות רבות בתהליכי ההשכרה של הנכסים השונים, וחווה על בשרו את הצורך להשקיע זמן וכסף תוך הפסד שכ"ד – במטרה לאכלס את הדירה ולאתר את הדייר הראוי, שיעמוד בהתחייבויות שלו. ככל שעלתה כמות הדיירים במושכרים השונים, ישראל הבין שהוא צריך למצוא "מישהו" שיקח אחריות על כל התהליך – סוג של ביטוח. בשורה התחתונה? זה עבד! כל המתח והייסורים מול הדיירים נעלמו.

כיום, הוא נהנה משקט נפשי לאורך כל חוזה השכירות ויכול להתעסק בדברים אחרים. ולראייה: "אם הייתי צריך לתת ציון על עמידה בהבטחות ועל זמינות – הייתי נותן 99! רק כי תמיד יש מקום להשתפר". אנחנו, דרך אגב, מסכימים עם ישראל. כשאחד מהדיירים של ישראל רצה לעזוב והדייר החלופי שמצא לא עבר את בדיקת הדיירים שלנו, דיפרנט טיפלה במצב ביצירתיות ובגמישות, כך שגם הדייר נותר שבע רצון

נגן וידאו

הם נותנים את הביטחון שאני יכולה

להיות בראש שקט

חוות הדעת של נורית בן נח

נורית לקחה משכנתא וקנתה דירה ראשונה בישראל. גובה המשכנתא של נורית גבוה משכר הדירה שהיא מקבלת, מה שבאופן טבעי מציב בפניה סיכון פיננסי גבוה יותר ותלות אמיתית בהכנסה משכר הדירה.

נורית השכירה את הדירה לזוג צעיר, מבלי לבצע בדיקה מקדימה. מההתחלה, תחושות הבטן שלה בעבעו… התקשורת מול הדיירים לא הייתה טובה, ולכן, מתוך חוסר ביטחון בתהליך ההשכרה – פנתה לדיפרנט כדי להשכיר את הדירה בראש שקט. היא רצתה להבטיח את ההכנסה משכר הדירה, ולמצוא "בית" משלה אליו תוכל לפנות במהלך ההשכרה.

ואכן, הגיע חודש בו הדיירים הודיעו שלא ישלמו את שכר הדירה. במקביל, גם חשבון המים לא שולם. נורית פנתה לשירות הלקוחות שלנו, והופתעה לגלות שבמיוחד בתקופה המורכבת הזאת אנחנו כאן בשבילכם, להעניק פתרונות ולנהל כל סוג של משבר – תוך הגנה על שכר הדירה ושמירה על מערכת יחסים טובה בין המשכירים לבין השוכרים.

ברגע שיש לך את דיפרנט

אתה רגוע

חוות הדעת של אוהד בנימין

אוהד הוא בעלים של מספר דירות ובעל ניסיון עשיר בתחום ההשכרה. לפני שאוהד שמע על דיפרנט, הוא נתקל בלא מעט בעיות… דיירים שעזבו ללא התראה מוקדמת באמצע החוזה, צ'קים שחזרו, היעלמויות וניתוקים.

נגן וידאו

הוא אפילו נתבע על ידי דיירים בעבר, למרות שהוא כבעל הנכס עמד בכל ההתחייבויות שלו. המשמעות: השקעה של משאבים, בין אם מדובר בימי עבודה ובין אם מדובר בהוצאות משפטיות. אוהד הרגיש שהוא מאבד זמן וכסף.

אצלנו, אוהד קיבל פתרון מעולה לשקט נפשי: בדיקת רקע פיננסית לדיירים, הבטחת ההכנסה משכר הדירה וכיסוי ההתחייבויות של השוכרים, הן מבחינה כספית והן מבחינה משפטית.

ואכן, לפני מספר חודשים בודדים, אחד הדיירים של אוהד נתקל בקושי תזרימי ולא הצליח לשלם את שכר הדירה. נכנסנו לתמונה בדרכנו הייחודית, וניסינו למצוא פתרון שיטיב עם כל הצדדים. דיפרנט – פיצתה את אוהד מיד על שכר הדירה האבוד. במקביל, הענקנו פתרונות תשלום יצירתיים לדיירים שמצאו את עצמם בסיטואציה מורכבת, עקב משבר הקורונה.

נגן וידאו

זה משהו שחייבים לעשות

אם אתה משכיר דירה, אין פה שאלה בכלל

חוות הדעת של מרקוס גולדמן

מרקוס הוא לקוח מרוצה של דיפרנט, שרכש דירה ראשונה דרך המחיר למשתכן. למרקוס לא היה ניסיון קודם בהשכרת דירה, והוא איכלס את המושכר ללא בדיקות פיננסיות מקדימות אך עם ערבויות מקובלות כמו שיק פיקדון ושטר חוב.

במהלך ההשכרה, הדיירים לא שילמו את שכר הדירה. בנוסף, הם החליפו מספרי טלפון כמה וכמה פעמים, והוא לא הצליח להשיג אותם בשום דרך. כשנכנסנו לתמונה וניסינו להבין את הסיטואציה, גילינו שהחתימות בשטר החוב זויפו והבנו שכנראה מדובר במעשה נוכלות מתוכנן מראש.

בשלב הזה, ההתחייבויות הפיננסיות של מרקוס גרמו לו ללחצים אדירים. דיפרנט שילמה את שכר הדירה, ודאגה לנהל את המשבר המורכב מול השוכרים במטרה להגיע במהירות לפתרון: "אני יכול להעיד שהחברה הזאת עומדת במילה שלה".

אני ממליץ לכל אדם שמשכיר דירה בישראל לקחת

את השירות של דיפרנט

חוות הדעת של ניקו בליאן

אני ממליץ לכל אדם שמשכיר
דירה בישראל לקחת את

השירות של דיפרנט

חוות הדעת של ניקו בליאן

ניקו בליאן הוא בעלים של חברת השקעות וניהול נכסים, שמנהלת עשרות דירות בעבור משקיעים. ניקו מסביר שהחשש העיקרי של כל משקיע הוא אי תשלום, סרבנות ונזקים.

נגן וידאו

לפני שהצטרף לדיפרנט כלקוח, ניקו היה אחראי באופן ישיר על תהליך ההשכרה של לקוחותיו (למשל איתור דייר אמין או ניהול משברים ותקלות).

כמובן שמאז, כל העול הזה ירד לו מהלב. ניקו בוחר לעבוד מולנו כי שהוא בטוח יותר – הוא משכיר יותר. אנחנו בודקים פיננסית את הדיירים לפני חתימה על חוזה השכירות, מאשרים אותם ולוקחים אחריות על ההתחייבויות שלהם. המטרה שלנו היא לסייע ולעזור לתהליך ההשכרה להיות מוצלח, להתנהל מול הדיירים במקרה הצורך, לנהל ולפתור משברים וכשהדיירים לא משלמים – אנחנו משלמים. אין נזק לבעלי הדירה ואין נזק למתווכים. כולם מרוויחים.

נגן וידאו

חברת דיפרנט, לי,

הוכיחה את עצמה!

חוות הדעת של שלי קדוש

שלי קדוש היא לקוחה של דיפרנט ובעלת משרד התיווך "קלרה" בעיר אילת. בסרטון, שלי משתפת באתגרים הנדל"ניים הייחודיים שקיימים בעיר: בעלי הנכסים לרוב לא נמצאים בקרבת מקום, וגם השוכרים עצמם מתחלפים בתדירות גבוהה, בהתאם לאורח החיים באזור.

בעבר, זה יצר עבורה מתחים וחששות גדולים בעבודה השוטפת. הפחד שהדייר שאיתרה לא ישלם, יעזוב את הדירה בפתאומיות או יגרום לנזק – ליווה אותה ואילץ אותה לקחת אחריות נפשית וכלכלית על תהליך ההשכרה.

כיום, שלי ממליצה לכל בעלי הנכסים שהיא מנהלת, ואף מתעקשת – להשתמש בשירות של דיפרנט. אפשרנו לה להשאיר אצלנו את "הבעיות", וכעת זמנה מושקע באיתור נכסים להשקעה ובלקוחות חדשים.

כל בעל דירה אמור לקחת את השירות של דיפרנט,

פשוט כי זה עושה חיים קלים

חוות הדעת של דניאל קולמיקוב

כל בעל דירה אמור לקחת את השירות של דיפרנט, פשוט כי זה

עושה חיים קלים

חוות הדעת של דניאל קולמיקוב

הכירו את דניאל קולמיקוב – סוכן בחברת השקעות ולקוח של דיפרנט, שמספר על הביטחון הגדול שקיבל מאיתנו. לפני דיפרנט, לדניאל היו חששות רבים בתהליך אכלוס הדירות ובחירת הדיירים.

נגן וידאו

הוא פחד שהדייר שיבחר יעזוב את הדירה בפתאומיות, יסב לה נזק או יסרב לשלם. במקרה כזה, כסוכן, דניאל יאלץ למצוא דייר חלופי ללא שכר, ובמקביל האמון של בעל הדירה במסוגלות שלו לאתר דיירים ראויים – יירד. לפעמים, כדי למנוע מצב כזה, הוא בחר במודע שלא לאכלס דירה רק כדי למצוא את הדייר המושלם שישאר בדירה לטווח רחוק.

כיום, דניאל ממליץ על תהליך ההשכרה הבטוח של דיפרנט לכל בעל דירה ומעיד על כך שצורת העבודה שלו השתנה דרסטית. הוא לא צריך לבדוק שוכרים פוטנציאלים לפי תחושות בטן. צ'ק חזר? לא קרה שום דבר. דיפרנט תעביר את שכר הדירה במלואו ובמקביל תנהל את המשבר אל מול הדייר, במטרה להגיע לפיתרון פרטני אופטימלי. דייר מסרב להתפנות בתום החוזה? ננסה לחתור לפתרון פרטני. במקרה הצורך, נפנה את הדייר ונאתר דייר חליפי. עד אז – נשלם את שכר הדירה המופסד.

גם לך יש חוות דעת עלינו? נשמח לשמוע!

אפשר לכתוב לנו ממש כאן.

4 מחשבות על “חוות דעת”

  1. ביקורת לשירות של דיפרנט:

    לדיפרנט הצטרפתי ב9.2020, לאחר מחקר שערכתי בגוגל אודות חברות המספקות הגנה למשכירי הדירות.

    כחצי שנה אחרי שהצטרפתי, נאלצתי להפעיל את השירות על דירתי שבדימונה.

    קיבלתי מענה מהיר ומקצועי לפנייתי ולשמחתי הבעיה טופלה. מה שהכי הרשים אותי היא העובדה שדיפרנט התקשרו אלי מיוזמתם גם בחודש שאחרי, כדי לוודא שהבעיה טופלה במלואה. זה הוכיח לי ששביעות רצוני היא בראש סדר העדיפויות וכי יש תמורה למחיר אותו אני משלם.

    למשכירי הדירות אני אומר- אל תחשבו פעמיים, השימוש בשירות מקנה שקט ורוגע.

    שתהיה שנה טובה,
    שחר רז.

  2. יניב היה האיש מכירות שלי והוא ממש מקצועי.

    הסביר לי בצורה ברורה על הייתרנות של השרות ועל החסרונות.

    השרות שדיפרנט נותן הוא המקיף ביותר בשוק (וגם יותר זול מהמתחרים) ככה שאין פה שאלה אם לקחת את דיפרנט או את המתחרים השאלה רק אם כדאי לקחת ביטוח לשכר דירה והתשובה פה ממש פשוטה.

    שרות חובה לכול מי שמשכיר דירה!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר

לשיחה עם יועץ 050-2192570