עונת השיפוצים – מאיפה להתחיל שיפוץ דירה להשכרה?

זמן קריאה: כ- 5 דקות

בעלי בתים רבים מתייחסים לנכס שלהם כאובייקט שכל תכליתו הוא לייצר עבורם הכנסה קבועה במינימום הוצאות ולעיתים מעבירים את הנכס לשוכר במצב רעוע עד כדי בלתי ראוי למגורים. אנחנו כמובן לא מעוניינים להיכנס לכם לכיס, אך לפי ראייתנו והשקפת עולמנו מדובר על מהלך שגוי, גם מבחינת היחסים של המשכיר עם השוכר שמרגיש שהוא נאלץ להסתפק בדירה סוג ב', אך יותר מכך, עבורכם המשכירים, אשר בטווח הארוך, נכס מוזנח עלול להוות גורם אשר מביא שלל בעיות, הוצאות רבות וגם יגזול זמן וטרחה רבים מדי. אי לכך, המלצתנו היא אחת לתקופה ובין שוכר אחד למשנהו לטפל בכל הבעיות הקטנות כגדולות אשר נוצרות לאורך השנים כתוצאה מעייפות החומר או אחזקה לקויה. אם רכשתם או קיבלתם בירושה דירה ישנה במצב גרוע, תעשו לעצמכם טובה גדולה ואל תחסכו שיפוץ דירה להשכרה, כדי להוציא מוצר איכותי לשוק הדיור. אין זה חייב להיות שיפוץ יוקרתי, אך בהחלט רצוי להקדיש מחשבה ותשומת לב לנכס שלכם. חשוב לציין את מה שאמור להיות מובן מאליו: נכס משופץ הוא נכס ששווה יותר כסף. לפעמים השקעה של כמה אלפי שקלים מייצרת עבור בעל הבית סכום משמעותי בסוף השנה.

תוכן עניינים

שיפוץ דירה יסודי ולא שטחי


בשיפוץ דירה להשכרה
ישנם שני היבטים אשר אם תקדישו להם את תשומת הלב הרצויה, הם יספקו לכם את התוצאות הרצויות. שניהם משלימים אחד את השני ואסור לזלזל באף אחד מהגורמים האלה. היבט אחד הוא התחזוקה של המבנה: אינסטלציה, חשמל, עבודות העץ בדירה, סניטריה וכיוצא באלה וההיבט השני הוא הקוסמטיקה. אחד אינו שווה כלום ללא השני. הקוסמטיקה היא הדבר המובן מאליו, כי אם נעשה אנלוגיה לחיי הרומנטיקה שלנו בחיים האישיים, בלי הרושם הראשוני לא נתקדם לדייט שני. כך גם עם הנכס שלכם, הרושם הראשוני הוא כמובן המכריע כדי לקבוע עם הדייר הפוטנציאלי לסגירת חוזה. אך כמו בחיים האישיים, אם הם יגלו לפתע שמתחת לקוסמטיקה הכל מקרטע, הם יתחילו לשאול את עצמם "יחסינו לאן?". אך כמו במערכת יחסים כאשר דואגים גם לקוסמטיקה וגם לתוכן – הרי שהיחסים פורחים. שיפוץ דירה להשכרה יסודי ויפה ותחזוקה נאותה מעלים את ערך הדירה והופכים אותה לנחשקת יותר עבור משכירים שבתורם, מוכנים לשלם יותר עבור ראש שקט.

על מה לשים דגש

 

אחת הבעיות הגדולות בדירות ישנות היא בעיית האינסטלציה. לפעמים דליפה טורדנית מצינור ישן בקיר עלולה לגרום לרטיבות כה חמורה, עד אשר הדיירים יקומו ויתירו את חוזה השכירות. אף אחד אינו רוצה לגור בתוך טחב ורטיבות. אם נתקלתם בבעיה כזו, עבודת קוסמטיקה תהיה הטעות הכי גדולה שלכם וזה רק עניין של זמן עד אשר הבלוף ייחשף. הביאו אינסטלטור שיעשה טיפול שורש מקצועי. גם חוטי וקווי חשמל ישנים עלולים להוות בעיה וגם סיכון. שימו עליהם דגש. דירות משנות השלושים בואכה שנות השבעים, אולי רחבות ידיים ורומנטיות יותר מהדירות החדשות, אך פעמים רבות הן מגיעות עם מטבחים ישנים, מתפרקים ונרקבים ומצב עץ, שיש ותחזוקה כל כך ירודים, שכל יתרונות הדירה נעלמים כלא היו. על כן בדירות כאלו, שיפוץ דירה להשכרה חייב להיות מקיף – עבודת צנרת יסודית כל כמה שנים תעלה לכם כמה אלפי שקלים, אך תכניס לכם יותר בטווח הארוך. חברה הטוב של הרטיבות הוא העובש וכדי לנצח אותו לא מספיק לצבוע את הכתמים השחורים, הם יצוצו כמו פטריות אחרי הגשם הראשון שיפקוד את המבנה. עובש, יש לעקור מהשורש עם עבודת טיוח חדשה – להוריד שכבות טיח עמוקות ולכסות בצבע דוחה עובש חדש. עובש הוא לא רק מפגע אסתטי, הוא גם מפגע בריאותי ועלול לגרום לדייר שלכם לחלות. אל תזלזלו – זה כבר קרה והיו תביעות בנושא!

נכון, לבצע שיפוץ יסודי זה לא עסק זול, לכן כדאי לבצע השוואת מחירים לשיפוץ הדירה, בעזרת טופ שיפוצים זה בהחלט אפשרי וללא כל התחייבות, נסו בעצמכם.

אז צנרת מדוגמת יש, הבית צבוע וללא עובש ורטיבות. מה עכשיו? ויהי אור – עבודות חשמל! שקעים סוררים שלא עובדים, חוטי חשמל משתלשלים, בעיות מתח ושאר אתגרים לא משאירים לשוכר – מביאים חשמלאי מוסמך לטפל בעבודות החשמל – בכל חילופי דיירים! יש לכייל את מונה החשמל ולמסור לדייר בית ללא רבב וללא בעיות מונה שיגררו תלונות ואפילו מריבות על תשלומי החשמל.

מה יותר חשוב עיצוב או שיפוץ דירה

 

לא פעם אתם רואים דירה באחד מאתרי האינטרנט ומתרשמים עמוקות מחדר הרחצה הצמוד לחדר השינה, דירות המפתות את הדייר עם מרפסת כביסה צמודה שקיבלה שם חדש, מתיחת פנים ונקראת בשם הכל כך מרגש – "חדר ארונות". אך בפועל בדירה ממוצעת ולא רחבת ידיים, אלו אשליות אופטיות שנועדו למכור דירה קטנה וסבירה במחיר של וילה בכפר שמריהו. בסופו של דבר הדייר עולה על הטריק ומבין שמכרו אותו עבור…מחסן משודרג, ההצמדה הזו יצרה חללים קטנים ולא נעימים – המקלחת שהוצמדה ל"חדר הארונות" חסרת יכולת תזוזה, הדייר נתקל בכיור, דלת הכניסה לא נפתחת עד הסוף והתוצאה אולי נראית יפה בתמונות, אבל מי רוצה לצחצח שיניים כשהוא עומד על האסלה? במקרים אלו, עדיף היה ליצור חדר רחצה גדול ומרווח על פני עוד חדרון לאשליית הגודל של הדירה.

אם כבר דיברנו על מרווח – אוויר ואור הם שני הדברים שאף פעם אין מהם יותר מדי בדירה – דירה שטופת אור טבעי, לא רק נראית גדולה ויפה יותר היא גם חוסכת שימוש בחשמל רוב היום. חלל רחב מונע ריחות רעים, תחושת מחנק ובקיץ הישראלי זה כל מה שהדייר שלכם מבקש. גם בחללים יותר קומפקטיים אפשר ליצור אווריריות – בעזרת צבעים בהירים, שבירת מחיצה להרחבת החלל, קרמיקות בהירות וריצוף בהיר. ואם כבר נגענו בריצוף – בשיפוץ דירה להשכרה, הרבה משכירים חוסכים בתחום הריצוף אבל זו טעות מרה! ריצוף זול מתבלה ונסדק מהר יותר. הוא נראה טוב בכניסה לדירה, אך לאחר שנה או שנתיים הוא מתבלה ותצטרכו להחליפו. הרבה פעמים לא תמצאו את אותו ריצוף במלאי והתוצאה היא ריצוף כעור טלאי על טלאי. לחולי הניקיון שבכם, מומלץ להעדיף ריצופים וחיפויים חלקים וחפים מטקסטורות מורכבות ותלת ממדיות שכן הלכלוך מצטבר בשקעים. תפנימו – אתם חייבים להשקיע גם בדלתות הפנים! אם דלת החוץ חשובה לביטחון הדיירים ולאסתטיקה של הבית כלפי חוץ הרי שדלתות הפנים מאחדות את החלל. אם מצבן לא טוב מומלץ להחליף את כולן כאשר עושים שיפוץ דירה להשכרה, שכן טפט לא יכסה על דלת שהתנפחה מרטיבות או נשברה ונתבלתה משימוש מרובה.

הפנימו – כדאי להשקיע גם בהחלפת דלתות הפנים
הפנימו – כדאי להשקיע גם בהחלפת דלתות הפנים

להגנה על שכר הדירה או קבלת ייעוץ חינם

השאירו לנו פרטים וניצור איתכם קשר בשעות הקרובות:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר

כמה עולה שיפוץ דירה להשכרה


בשורה התחתונה, כולנו רוצים להעניק לשוכרים שלנו דירה לדוגמא. אך העלות עלולה להפחיד גם את בעל הבית הכי נדיב. כשמדובר
בשיפוץ דירה להשכרה, נכס שאין אנו חיים בו, בעלי בתים רבים נוטים לקצץ היכן שאפשר והתוצאה לרוב הפוכה – הצנרת שהוזנחה הופכת להצפה במקרה הטוב ולפיצוץ במקרה הרע, שקעי חשמל סוררים עלולים לסכן את הדיירים וריצוף בלוי פשוט לא אסתטי וירחיק דיירים פוטנציאלים שאתם מעוניינים בהם. אז כשמגיעים אל שיפוץ דירה להשכרה, עדיף להשקיע בבעלי המקצוע האמינים והמורשים ולא בחאפרים, בחומרים מאיכות גבוהה ובחשיבה נרחבת ומעמיקה על כל פרט. כן, צנרת יכולה לזנק לסכומים שיראו לכם גדולים אך דירה שמפונה מדיירים יכולה לעלות לכם יותר. תוכלו לעשות השוואה בין אנשי מקצוע ורמות שיפוץ במגוון אתרים ולקבל הצעות מחיר משתלמות. ומעבר אל שיפוץ דירה להשכרה הבסיסי שמצופה מכם, קיימים דיירים רבים המעוניינים לעשות שינוי בנכס המושכר ואם תאשרו להם את התוכנית תוכלו להתחלק בהוצאות ולקבל דירה לתפארת ובחצי המחיר, כך שאם יש לכם דייר המתכנן לשהות תקופה מאוד ארוכה זהו עסק משתלם לכל הצדדים.

מתחזוקה עד לשיפוץ – תחשבו דיפרנט!


הבנתם כי נכס טוב הוא נכס משופץ, השקעתם את מיטב כספכם
בשיפוץ דירה להשכרה והנכס פשוט חגיגה לעיניים. עכשיו נותר רק להשכיר לדיירים המתחייבים לשמור על הנכס היקר שלכם. אבל איך מוצאים דיירים טובים? איך דואגים שההשקעה שלכם בשיפוץ תנשא פרי ולא פרי חמוץ? משפצים יקרים, הכירו את דיפרנט – ההגנה של הנכס שלכם. אנו בדיפרנט יודעים כמה אתם משקיעים כדי שלדיירים יהיה נעים ויודעים כי אתם רוצים להבטיח את ההכנסה מהנכס שלכם, בראש שקט. נעים להשכיר – "דיפרנט" הינה חברה של בעלי נכסים ויזמי נדל"ן המכירים את שוק השכירויות על כל גווניו וצדדיו. גם אנחנו חווינו שוכר סורר ודירה שניזוקה, גם אנחנו עמדנו בפני התלבטויות כגון ריצוף חדש או ישן ומכל החוויות שלנו כבעלי בתים – אנו מביאים לכם את הניסיון שלנו כדי שאתם תוכלו להשכיר את הדירה עליה עמלתם עם שיפוץ דירה להשכרה, בביטחון. דיפרנט היא יותר מחברה לניהול הנכס שלכם, היא שינוי תפיסתי בעולם הנדל"ן המעניק לכם ולדיירים שלכם הנאה מהנכס ושקט נפשי!

דיפרנט – להשכיר דירה בראש שקט
לבדיקת דיירים חינם וללא התחייבות, מלאו את פרטי בעל\ת הנכס בטופס מטה >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

להשארת פנייה:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר

בואו נדבר!

אייקון טלפון

לבדיקת דיירים ומתעניינים חדשים

079-6079415
שעות פעילות:
ימים א'-ה', בין השעות: 09:00-20:00
אייקון שירות לקוחות

שירות לקוחות

079-6079438
שעות פעילות:
ימים א'-ה', בין השעות: 09:00-18:00
מענה בוואטסאפ ללקוחות קיימים 24/7
יום אהבה - צרור מפתחות לדירה

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר
צרור מפתחות לדירה יום האהבה

תודה! החוזה שלך זמין להורדה בלחיצה על הכפתור:

בעל/ת דירה,
אנחנו בדיפרנט נשמח לעמוד לרשותך לצורך בדיקת רקע לדיירים לפני החתימה על ההסכם ומתן שירות הגנה על שכר הדירה, שמגן עליך מפני מקרים נפוצים של צ'קים חוזרים, עזיבה מוקדמת של דיירים, סרבנות פינוי והפרות חוזה שונות.

במציאות בה 1 מכל 10 בעלי דירות מתמודדים עם בעיות מול הדיירים, כדאי לעשות את זה דיפרנט.

בעל/ת דירה? החוזה שלך כבר ירד, אבל....

מתחילת המלחמה, 1 מכל 10 בעלי דירות חווים בעיות מול הדיירים: אי תשלום שכר דירה, נזקים, מחלוקות ועוד.

אפשר לקבל וודאות להשכרה בטוחה:
דיפרנט מציעה בדיקת רקע כלכלית לדיירים בחינם, ליווי צמוד של יועץ השכרה בטוחה ושירותי הגנה על שכר הדירה.

לחצ/י על הכפתור הירוק ונשמח לעמוד לשירותך