חברת ניהול נכסים או הבטחת שכר דירה – מה אתם צריכים יותר?

זמן קריאה: כ- 5 דקות


יש מי שמנהל לך את הנכס ויש מי שהניהול שלו הוא הבטחת שכר הדירה שלך. קיימות חברות ניהול נכסים רבות, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות, שנותנות מענה טוב לצרכים רבים של בעלי דירות להשכרה, אבל אף אחת אינה נותנת מענה למצב שהדייר מחליט להפסיק לשלם לך את שכר הדירה, או צבר חובות של חשבונות שונים בזמן שאתה שקוע איתו במאבקים משפטיים או פשוט מסרב להתפנות מהנכס. ברגעים אלו אתה נשאר לבד מול הבירוקרטיה הקשה, בתי משפט, מסדרונות הוצאה לפועל ומאבק משפטי בדייר הסורר, ולנהל מאבק לבד זה אף פעם לא נחמד. אז מה היא חברת ניהול נכסים ובמה היא שונה משירות ההגנה החדשני והמקיף של דיפרנט? המשיכו לקרוא.

תוכן עניינים

מהי חברת ניהול נכסים?

בעבר חברות ניהול נכסים היו אמונות על ניהול מבנים ציבוריים, משרדים ומרכזים מסחריים כאשר הן דואגות לתחזוקה השוטפת של הנכס עם "צבא" קטן של עובדים, החל מפועלי ניקיון וכלה בעורכי דין. בעשור האחרון חברות אלו נכנסו לסקטור הפרטי כאשר הן מחליפות חלק מהתפקידים המסורתיים של ועדי הבתים ואף מציעות סל רחב יותר של מוצרים לניהולו התקין של הנכס הפרטי שלכם. ולא רק את ועד הבית, חברות אלו מחליפות אפילו את בעל הבית בניהול ותחזוקה של הדירה הפרטית – החל מניקיון הדירה בין דייר לדייר, העברת חשבונות, גבייה ובמידת הצורך אספקטים משפטיים בקנה מידה קטן. חברת ניהול נכסים מצוינת אם ברשותך מעל לשתי דירות אך יכולה להיות יעילה לא פחות עבור דירה אחת, אך עם זאת לחברות ניהול נכסים אין שירות בעל היבט ביטוחי כלשהו והן אינן מספקות ביטוח שכר דירה.
אם כך, מהם היתרונות של חברת ניהול נכסים? מדוע בעלי בתים רבים שוכרים את שירותיה של חברת ניהול נכסים להבטחת הנכס שלהם? אספנו לכם יתרונות וחסרונות שיעשו עבורכם סדר.

יתרונות של חברת ניהול נכסים

חברת ניהול נכסים טובה, לוקחת ממך בעל הבית את מרבית כאבי הראש איתם כל בעל נכס מתמודד:

  1. סינון ואיתור דיירים – חברת ניהול נכסים יכולה לסייע בבחירת הדייר הנכון כאשר היא בונה פרופיל דייר על כל דייר פוטנציאלי ובעצם מונעת מצב של "חתול בשק" כאשר היא מגישה לכם את ההערכות שלה, כולל המלצה על ערבויות ובטחונות, על מנת שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבור הנכס שלכם.
  2. תחזוקת הנכס – במקרה של תקלה כלשהי, ממערכת חשמל ועד הדברה וכל צורך נוסף של הדיירים שהיה מגיע אליכם בעלי הבית, חברת ניהול נכסים יכולה לבחון את המקרה, להחליט מי נושא בעלויות התיקון ולדאוג לתיקון בעצמה שכן היא מחזיקה, כפי שאמרנו, צבא קטן של בעלי מקצוע לכל מטרה ועלותם זולה בהרבה וטובה יותר משל בעל מקצוע מזדמן.
  3. העברת חשבונות ובירוקרטיה – כאשר מסתיים חוזה עם דייר אחד ויש לסיימו ולהתחיל חוזה עם דייר אחר, זוהי לא פחות ממטלה מתישה – יש לוודא כי כל החשבונות שולמו, כי אין חובות מול הרשויות, להחליף את השמות, לקרוא מונה, להחליף שטרי ערבות והרשימה נמשכת ומתארכת. חברת ניהול נכסים מקצרת לכם את כל התהליך ואתם רק מקבלים דיווח שההחלפה בוצעה על הצד הטוב ביותר.
  4. הדירה לא עומדת ריקה אף פעם – כל עוד אתם רוצים להשכיר את הנכס, זהו האינטרס הראשון במעלה של חברת ניהול הנכסים, להשאיר את הנכס שלכם בתפוסה תמידית ולשם כך יש בידם מאגרים ואת הכלים לדאוג כי תמיד יהיה לכם מלאי של שוכרים פוטנציאליים איכותיים.
  5. ניהול מרחוק – אתם יכולים לגור בחו"ל ולהנות מהכנסה יציבה ודירה מניבה בלי הצורך לקפוץ מדי פעם ולראות שהדיירים לא שברו כלום או שההחלפה בין דיירים בוצעה כהלכה.

חסרונות של חברת ניהול נכסים

לאחר שציינו בפניכם את יתרונותיה הברורים של חברת ניהול נכסים, מן הראוי שנציין את החסרונות:

  1. כמות נכסים – כפי שנאמר לעיל, חברת ניהול נכסים עובדת עם מגוון אופרציות אך חשוב לזכור שאם אתה לקוח קטן או במילים אחרות, אם יש בבעלותך נכס אחד בלבד, חברת ניהול נכסים היא כנראה לא מה שאתה צריך ורוצה. השירות של חברות אלה משרת בצורה הטובה ביותר דווקא בעלי נכסים מרובים, ובתור בעל נכס בודד ייתכן שתחווה שירות פחות אישי וזמינות נמוכה יותר.
  2. ניהול משברים – חברת ניהול נכסים מסייעת במגוון אספקטים משפטיים אך ברגע שהמצב מתחיל להסתבך עם דייר סורר, היא לא תתערב. המשמעות היא שאם דייר מסרב לשלם, נעלם או גרוע מכך לא מוכן לפנות את הדירה, חברת ניהול הנכסים אינה אחראית לפנות או לסייע בפינוי הדייר במקרה הרע או לסייע לכם עם הבטחת שכר דירה במקרה הטוב.
  3. דמי שירות – אם יש לכם נכס אחד והוא קרוב אתם יכולים לחסוך את דמי השירות ולבצע מגוון
    עבודות בעצמכם. למעשה את ההכנה לדייר הבא ותחזוקה שוטפת הרבה בעלי בתים שיש בידיהם דירה או שתיים מעדיפים ובצדק, לעשות לבד.
  4. שכר דירה מובטח – בשום מצב חברת ניהול הנכסים אינה ערבה לשכר הדירה המובטח לכם – אין ביטוח שכר דירה וכאשר דייר לא משלם, חברת ניהול נכסים יכולה לגבות את דמי השירות בכל מקרה וכך בעל הדירה יוצא קירח מכאן ומכאן.
  5. דיירים חליפיים – בהמשך לנקודות מעלה, אם הדייר יוצא מהנכס במהלך חוזה השכירות, וברצונך לאכלס את הנכס מחדש באמצעות חברה לניהול נכסים, במרבית המקרים החברה תגבה עמלת תיווך נוספת.

הבטחת שכר דירה – הבשורה החדשה של דיפרנט

לאחר ששקלתם את היתרונות והחסרונות של חברת ניהול נכסים, הגיע הזמן לחשוב דיפרנט ולהכיר את החברה שמעניקה לכם הבטחת שכר דירה. כפי שראיתם חברת ניהול נכסים אינה מתערבת בעניינים שבין הדייר למשכיר, אינה מלווה במקרים בהם יש צורך בפינוי או ניהול משברים ואם שכר הדירה הפסיק לזרום היא לא לוקחת אחריות ואין כל ביטוח שכר דירה. היא אף יכולה להמשיך לגבות את דמי הניהול. אנו בדיפרנט מאמינים שאפשר וצריך אחרת ולכן אנו מציגים את השירות ההוליסטי המקיף להבטחת שכר הדירה השוטף מן הנכס שלכם. כפי שהצגנו עבורכם מהם היתרונות והחסרונות של חברת ניהול נכסים, נהיה אך הוגנים ונסביר לכם על היתרונות והחסרונות בשירות של דיפרנט:

יתרונות

  1. הבטחת שכר דירה לא משנה אם הדייר נעלם, מסרב לשלם או להתפנות – אתם יודעים שאת שכר הדירה אתם תקבלו כל חודש, בזכות הכיסוי של דיפרנט.
  2. ניהול משברים – בזמן שהכסף נכנס ושכר הדירה מובטח אנו ננהל עבורכם את המשברים עם הדייר: גישור רגיש, משא ומתן ואם צריך גם ליווי משפטי מלא מפתיחת הליכים ועד ייצוג משפטי – אנחנו כאן עבורכם.
  3. בדיקת דיירים מקיפה – לקוח שמצטרף לשירות של דיפרנט מחויב בבדיקת דיירים שבעצם בוחנת את ההתנהלות הפיננסית של הדיירים, בבדיקת שוכרים חינמית ומקיפה אשר יכולה לתת לכם את התמונה המדויקת ביותר על עברו הפיננסי של השוכר הפוטנציאלי – ובכך למנוע מצבים שניתן היה לצפות מראש.
  4. איתור שוכרים חליפיים – במקרה של עזיבה פתאומית ודייר שנעלם, אנו נאתר עבור המבוטחים שלנו דיירים אחרים שכמובן יעברו את אישורם, כולל בדיקת שוכרים ובכל הזמן הזה – נשלם לכם את שכר הדירה.
  5. סרבנות בתום החוזה – החוזה הסתיים, אך הפלא ופלא, הדייר לא מתפנה וגם מפסיק לשלם. דיפרנט תסייע לכם משפטית באופן מלא עד לפינוי הנכס. בנוסף, על אף שהמקרה אירע בתום ההסכם, דיפרנט תפצה אתכם בעד כ-3 חודשי שכירות נוספים.

חסרונות

  1. ניהול נכסיםדיפרנט לא גובה את שכר הדירה ואת התשלומים מהדיירים, לא מעניקה שירותי תחזוקה שונים ולא מטפלת במיסוי. בשורה התחתונה – אנו לא מנהלים את הנכס.
  2. תיווך ואיתור דיירים חדשים – אנו מאתרים עבורכם דיירים רק במידה וישנה עזיבה פתאומית של הנכס או פינוי שביצענו עקב משבר והפרת חוזה – אם אתם מבוטחים בדיפרנט ודייר נעלם או ברח, נדאג לאכלוס הנכס ועד אז נשלם לכם את שכר הדירה, אך אנו לא מעניקים שירותי תיווך מן המניין.

אז מדוע לבחור דיפרנט? בגלל הראש השקט

אם אתם בעלי נכס אחד, שניים או במקרים מסוימים אפילו שלושה, אולי אתם יכולים לנהל את הנכסים שלכם ברמה זו או אחרת בעצמכם – להיות קשובים לדייר, לתיקונים, למצוא דייר, לדאוג להחלפת דיירים – לרוב בעלי בתים מסוגלים להתמודד עם הללו לבד, אלא אם כן אתם גרים רחוק מהנכס. אך כאשר מדובר במצבים משפטיים מורכבים ואובדן הכנסה בשל דייר סורר – אף חברת ניהול נכסים וגם בעל הבית הממולח ביותר לא יכולים לעמוד לבדם מול אובדן ההכנסה ואין כל ביטוח שכר דירה. כאן אנו נכנסים לתמונה – נכון, אנו לא חברת ניהול נכסים ואתם תצטרכו לנהל את הנכס שלכם לבד, אנחנו מגיעים כאשר אתם באמת זקוקים לנו – כאשר אתם רוצים להיות בטוחים בהכנסה הבטוחה והשוטפת מהנכס או הנכסים שבידכם. חברת ניהול נכסים יכולה לעשות לכם חיים קלים אך כשהדיירים הופכים קשים, הן לא יוכלו לסייע ולכן אתם צריכים חברה שחושבת אחרת – אתם צריכים את השירות ההוליסטי להבטחת שכר דירה של דיפרנט, המעניק לכם ראש שקט איפה שזה באמת חשוב!

דיפרנט – להשכיר דירה בראש שקט.
לבדיקת דיירים או שיחת ייעוץ חינם וללא התחייבות, מלאו את פרטי בעל\ת הנכס בטופס מטה >>

להגנה על שכר הדירה או קבלת ייעוץ חינם

השאירו לנו פרטים וניצור איתכם קשר בשעות הקרובות:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

להשארת פנייה:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר

בואו נדבר!

אייקון טלפון

לבדיקת דיירים ומתעניינים חדשים

079-6079415
שעות פעילות:
ימים א'-ה', בין השעות: 09:00-20:00
אייקון שירות לקוחות

שירות לקוחות

079-6079438
שעות פעילות:
ימים א'-ה', בין השעות: 09:00-18:00
מענה בוואטסאפ ללקוחות קיימים 24/7
יום אהבה - צרור מפתחות לדירה

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר
צרור מפתחות לדירה יום האהבה

תודה! החוזה שלך זמין להורדה בלחיצה על הכפתור:

בעל/ת דירה,
אנחנו בדיפרנט נשמח לעמוד לרשותך לצורך בדיקת רקע לדיירים לפני החתימה על ההסכם ומתן שירות הגנה על שכר הדירה, שמגן עליך מפני מקרים נפוצים של צ'קים חוזרים, עזיבה מוקדמת של דיירים, סרבנות פינוי והפרות חוזה שונות.

במציאות בה 1 מכל 10 בעלי דירות מתמודדים עם בעיות מול הדיירים, כדאי לעשות את זה דיפרנט.

בעל/ת דירה? החוזה שלך כבר ירד, אבל....

מתחילת המלחמה, 1 מכל 10 בעלי דירות חווים בעיות מול הדיירים: אי תשלום שכר דירה, נזקים, מחלוקות ועוד.

אפשר לקבל וודאות להשכרה בטוחה:
דיפרנט מציעה בדיקת רקע כלכלית לדיירים בחינם, ליווי צמוד של יועץ השכרה בטוחה ושירותי הגנה על שכר הדירה.

לחצ/י על הכפתור הירוק ונשמח לעמוד לשירותך