דיפרנט - חוות דעת
אספנו לכם חוות דעת של לקוחות דיפרנט שיספרו לכם על החוויה שלהם.
דיפרנט מחזיקה בדירוג ביקורות גבוה במיוחד בגוגל - קראו מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו:
ברגע שהייתה בעיה
דיפרנט טיפלו בכל
חוות הדעת של שוקי מור
שוקי משכיר דירה בבת ים, ולאחר שנתיים בנכס, הדיירים פשוט הפסיקו לשלם שכר דירה ותשלומי ארנונה וחשבונות. למזלו, שוקי לקוח דיפרנט – טלפון אחד הספיק כדי שיקבל את שכר הדירה מדיפרנט ולהסיר מעצמו את כאב הראש בהתנהלות מול הדיירים.
שוקי משכיר את הדירה שלו בבת ים כבר כמה שנים טובות, והתאכזב מאוד לגלות שהדיירים שכבר שנתיים גרים בדירה פשוט הפסיקו לשלם, לא רק את שכר הדירה, אלא גם את תשלומי החשבונות – מה שחושף אותו לנזקים נוספים. לשוקי אין את הידע והזמן כדי לעסוק בזה.
טלפון אחד לשירות הלקוחות של חברת דיפרנט הספיק כדי שיקבל את תשלום שכר הדירה שלו. כמו כן, דיפרנט טיפלה גם בנושא הרשויות ומאותה נקודה התנהלה באופן מלא מול הדיירים במקומו, עד ליציאתם מהנכס ואיתור דיירים חלופיים.
דיפרנט נכנסו לטיפול בבעיה, ואז
יצאתי מהתמונה
חוות הדעת של מיטל מליקר
מיטל משכירה את הדירה של אמה ז"ל ברעננה אשר קיבלה בירושה, דירה שיש לה ערך סנטמינטלי כלפיה. הדיירים פתחו עסק בלתי חוקי בחנייה, הטרידו את השכנים ויצרו נזק במושכר, ואז – דיפרנט נכנסה לתמונה.
למיטל יש אחריות גם כלפי האחים שלה בדירה הזו, אשר הורישו יחדיו. למיטל היה חשוב לקבל אחריות על הדיירים שיכנסו לנכס ולכן לקחה את שירותיה של חברת דיפרנט כבר במעמד החתימה. הדיירים התחילו להפעיל עסק בלתי-חוקי מהחנייה, הטרידו את השכנים עם רעש, הכניסו כלבים גדולים לנכס וגרמו נזק למושכר.
מיטל מספרת כי היא שמחה שבחרה בשירות המעניק את הכיסוי הרחב ביותר, גם למקרים כמו אלו, שלא בכל שירות ניתן לקבל עליהם כיסוי. מיטל פנתה לדיפרנט, אשר העבירו לה את שכר הדירה שהדיירים הפסיקו לשלם והתנהלו משפטית מול הדיירים עד לפתרון הבעיה.
מיטל אומרת: "תודה לדיפרנט. אני מאוד שמחה שעשיתי את התהליך איתכם ותמיד אנחנו נצעד יחד, בכל נכס שאשכיר".
דיפרנט שילמו לי את שכר הדירה
במשך 7 חודשים
חוות הדעת של רם הרלב
רם, לקוח דיפרנט, רצה להשכיר את הדירה שלו בשקט נפשי. רק שבשלב מסוים הדייר שלו פשוט הפסיק לשלם את שכר הדירה. מאותו רגע, דיפרנט נכנסה לתמונה ועל אף תהליך פינוי ארוך במיוחד, שילמה לרם את שכר הדירה לכל אורך התהליך, עד לכניסת דייר חדש (דבר שלא קיים בשירות המתחרה).
רם מספר שהוא חשש, אבל מהרגע שהתקשר למחלקה המשפטית של דיפרנט אמרו לו "אל תדאג, אנחנו ניקח את זה מכאן". על אף שתהליך הפינוי לעתים יכול לקחת מספר רב של חודשים, כמו במקרה הזה (שבעה חודשים), דיפרנט שילמה בכל חודש את שכר הדירה של רם, ולאחר הפינוי מצאו דיירים חדשים לשביעות רצונו של רם.
רם מעיד: "עם דיפרנט, אין לך את החששות לעמוד מול בריון, למשל. ככה זה כשהם מטפלים בהכל בשבילך, מא' עד ת'"
כל אחד שיש לו נכסים להשכרה
חייב לעשות את זה
חוות הדעת של ישראל שור
ישראל הוא בעלים של מספר דירות להשכרה בחיפה ולקוח מרוצה שלנו. במילים שלו, הוא מעיד שאפשר לחלק את החיים העסקיים שלו ל-2 חלקים: לפני דיפרנט – ואחרי דיפרנט.
בעבר, ישראל עבר טלטלות רבות בתהליכי ההשכרה של הנכסים השונים, וחווה על בשרו את הצורך להשקיע זמן וכסף תוך הפסד שכ"ד – במטרה לאכלס את הדירה ולאתר את הדייר הראוי, שיעמוד בהתחייבויות שלו. ככל שעלתה כמות הדיירים במושכרים השונים, ישראל הבין שהוא צריך למצוא "מישהו" שיקח אחריות על כל התהליך – סוג של ביטוח. בשורה התחתונה? זה עבד! כל המתח והייסורים מול הדיירים נעלמו.
כיום, הוא נהנה משקט נפשי לאורך כל חוזה השכירות ויכול להתעסק בדברים אחרים. ולראייה: "אם הייתי צריך לתת ציון על עמידה בהבטחות ועל זמינות – הייתי נותן 99! רק כי תמיד יש מקום להשתפר". אנחנו, דרך אגב, מסכימים עם ישראל. כשאחד מהדיירים של ישראל רצה לעזוב והדייר החלופי שמצא לא עבר את בדיקת הדיירים שלנו, דיפרנט טיפלה במצב ביצירתיות ובגמישות, כך שגם הדייר נותר שבע רצון
הם נותנים את הביטחון שאני יכולה
להיות בראש שקט
חוות הדעת של נורית בן נח
נורית לקחה משכנתא וקנתה דירה ראשונה בישראל. גובה המשכנתא של נורית גבוה משכר הדירה שהיא מקבלת, מה שבאופן טבעי מציב בפניה סיכון פיננסי גבוה יותר ותלות אמיתית בהכנסה משכר הדירה.
נורית השכירה את הדירה לזוג צעיר, מבלי לבצע בדיקה מקדימה. מההתחלה, תחושות הבטן שלה בעבעו… התקשורת מול הדיירים לא הייתה טובה, ולכן, מתוך חוסר ביטחון בתהליך ההשכרה – פנתה לדיפרנט כדי להשכיר את הדירה בראש שקט. היא רצתה להבטיח את ההכנסה משכר הדירה, ולמצוא "בית" משלה אליו תוכל לפנות במהלך ההשכרה.
ואכן, הגיע חודש בו הדיירים הודיעו שלא ישלמו את שכר הדירה. במקביל, גם חשבון המים לא שולם. נורית פנתה לשירות הלקוחות שלנו, והופתעה לגלות שבמיוחד בתקופה המורכבת הזאת אנחנו כאן בשבילכם, להעניק פתרונות ולנהל כל סוג של משבר – תוך הגנה על שכר הדירה ושמירה על מערכת יחסים טובה בין המשכירים לבין השוכרים.
ברגע שיש לך את דיפרנט
אתה רגוע
חוות הדעת של אוהד בנימין
אוהד הוא בעלים של מספר דירות ובעל ניסיון עשיר בתחום ההשכרה. לפני שאוהד שמע על דיפרנט, הוא נתקל בלא מעט בעיות… דיירים שעזבו ללא התראה מוקדמת באמצע החוזה, צ'קים שחזרו, היעלמויות וניתוקים.
הוא אפילו נתבע על ידי דיירים בעבר, למרות שהוא כבעל הנכס עמד בכל ההתחייבויות שלו. המשמעות: השקעה של משאבים, בין אם מדובר בימי עבודה ובין אם מדובר בהוצאות משפטיות. אוהד הרגיש שהוא מאבד זמן וכסף.
אצלנו, אוהד קיבל פתרון מעולה לשקט נפשי: בדיקת רקע פיננסית לדיירים, הבטחת ההכנסה משכר הדירה וכיסוי ההתחייבויות של השוכרים, הן מבחינה כספית והן מבחינה משפטית.
ואכן, לפני מספר חודשים בודדים, אחד הדיירים של אוהד נתקל בקושי תזרימי ולא הצליח לשלם את שכר הדירה. נכנסנו לתמונה בדרכנו הייחודית, וניסינו למצוא פתרון שיטיב עם כל הצדדים. דיפרנט – פיצתה את אוהד מיד על שכר הדירה האבוד. במקביל, הענקנו פתרונות תשלום יצירתיים לדיירים שמצאו את עצמם בסיטואציה מורכבת, עקב משבר הקורונה.
זה משהו שחייבים לעשות
אם אתה משכיר דירה, אין פה שאלה בכלל
חוות הדעת של מרקוס גולדמן
מרקוס הוא לקוח מרוצה של דיפרנט, שרכש דירה ראשונה דרך המחיר למשתכן. למרקוס לא היה ניסיון קודם בהשכרת דירה, והוא איכלס את המושכר ללא בדיקות פיננסיות מקדימות אך עם ערבויות מקובלות כמו שיק פיקדון ושטר חוב.
במהלך ההשכרה, הדיירים לא שילמו את שכר הדירה. בנוסף, הם החליפו מספרי טלפון כמה וכמה פעמים, והוא לא הצליח להשיג אותם בשום דרך. כשנכנסנו לתמונה וניסינו להבין את הסיטואציה, גילינו שהחתימות בשטר החוב זויפו והבנו שכנראה מדובר במעשה נוכלות מתוכנן מראש.
בשלב הזה, ההתחייבויות הפיננסיות של מרקוס גרמו לו ללחצים אדירים. דיפרנט שילמה את שכר הדירה, ודאגה לנהל את המשבר המורכב מול השוכרים במטרה להגיע במהירות לפתרון: "אני יכול להעיד שהחברה הזאת עומדת במילה שלה".
אני ממליץ לכל אדם שמשכיר דירה בישראל לקחת
את השירות של דיפרנט
חוות הדעת של ניקו בליאן
אני ממליץ לכל אדם שמשכיר
דירה בישראל לקחת את
השירות של דיפרנט
חוות הדעת של ניקו בליאן
ניקו בליאן הוא בעלים של חברת השקעות וניהול נכסים, שמנהלת עשרות דירות בעבור משקיעים. ניקו מסביר שהחשש העיקרי של כל משקיע הוא אי תשלום, סרבנות ונזקים.
לפני שהצטרף לדיפרנט כלקוח, ניקו היה אחראי באופן ישיר על תהליך ההשכרה של לקוחותיו (למשל איתור דייר אמין או ניהול משברים ותקלות).
כמובן שמאז, כל העול הזה ירד לו מהלב. ניקו בוחר לעבוד מולנו כי שהוא בטוח יותר – הוא משכיר יותר. אנחנו בודקים פיננסית את הדיירים לפני חתימה על חוזה השכירות, מאשרים אותם ולוקחים אחריות על ההתחייבויות שלהם. המטרה שלנו היא לסייע ולעזור לתהליך ההשכרה להיות מוצלח, להתנהל מול הדיירים במקרה הצורך, לנהל ולפתור משברים וכשהדיירים לא משלמים – אנחנו משלמים. אין נזק לבעלי הדירה ואין נזק למתווכים. כולם מרוויחים.
חברת דיפרנט, לי,
הוכיחה את עצמה!
חוות הדעת של שלי קדוש
שלי קדוש היא לקוחה של דיפרנט ובעלת משרד התיווך "קלרה" בעיר אילת. בסרטון, שלי משתפת באתגרים הנדל"ניים הייחודיים שקיימים בעיר: בעלי הנכסים לרוב לא נמצאים בקרבת מקום, וגם השוכרים עצמם מתחלפים בתדירות גבוהה, בהתאם לאורח החיים באזור.
בעבר, זה יצר עבורה מתחים וחששות גדולים בעבודה השוטפת. הפחד שהדייר שאיתרה לא ישלם, יעזוב את הדירה בפתאומיות או יגרום לנזק – ליווה אותה ואילץ אותה לקחת אחריות נפשית וכלכלית על תהליך ההשכרה.
כיום, שלי ממליצה לכל בעלי הנכסים שהיא מנהלת, ואף מתעקשת – להשתמש בשירות של דיפרנט. אפשרנו לה להשאיר אצלנו את "הבעיות", וכעת זמנה מושקע באיתור נכסים להשקעה ובלקוחות חדשים.
כל בעל דירה אמור לקחת את השירות של דיפרנט,
פשוט כי זה עושה חיים קלים
חוות הדעת של דניאל קולמיקוב
כל בעל דירה אמור לקחת את השירות של דיפרנט, פשוט כי זה
עושה חיים קלים
חוות הדעת של דניאל קולמיקוב
הכירו את דניאל קולמיקוב – סוכן בחברת השקעות ולקוח של דיפרנט, שמספר על הביטחון הגדול שקיבל מאיתנו. לפני דיפרנט, לדניאל היו חששות רבים בתהליך אכלוס הדירות ובחירת הדיירים.
הוא פחד שהדייר שיבחר יעזוב את הדירה בפתאומיות, יסב לה נזק או יסרב לשלם. במקרה כזה, כסוכן, דניאל יאלץ למצוא דייר חלופי ללא שכר, ובמקביל האמון של בעל הדירה במסוגלות שלו לאתר דיירים ראויים – יירד. לפעמים, כדי למנוע מצב כזה, הוא בחר במודע שלא לאכלס דירה רק כדי למצוא את הדייר המושלם שישאר בדירה לטווח רחוק.
כיום, דניאל ממליץ על תהליך ההשכרה הבטוח של דיפרנט לכל בעל דירה ומעיד על כך שצורת העבודה שלו השתנה דרסטית. הוא לא צריך לבדוק שוכרים פוטנציאלים לפי תחושות בטן. צ'ק חזר? לא קרה שום דבר. דיפרנט תעביר את שכר הדירה במלואו ובמקביל תנהל את המשבר אל מול הדייר, במטרה להגיע לפיתרון פרטני אופטימלי. דייר מסרב להתפנות בתום החוזה? ננסה לחתור לפתרון פרטני. במקרה הצורך, נפנה את הדייר ונאתר דייר חליפי. עד אז – נשלם את שכר הדירה המופסד.
גם לך יש חוות דעת עלינו? נשמח לשמוע!
אפשר לכתוב לנו ממש כאן.
4 מחשבות על “חוות דעת”
שירות מקצועי אמין ואיכותי
מומלץ מאוד.
שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.
בעיניי החברה היא יד ימינו של כל משקיע נדלן.
ביקורת לשירות של דיפרנט:
לדיפרנט הצטרפתי ב9.2020, לאחר מחקר שערכתי בגוגל אודות חברות המספקות הגנה למשכירי הדירות.
כחצי שנה אחרי שהצטרפתי, נאלצתי להפעיל את השירות על דירתי שבדימונה.
קיבלתי מענה מהיר ומקצועי לפנייתי ולשמחתי הבעיה טופלה. מה שהכי הרשים אותי היא העובדה שדיפרנט התקשרו אלי מיוזמתם גם בחודש שאחרי, כדי לוודא שהבעיה טופלה במלואה. זה הוכיח לי ששביעות רצוני היא בראש סדר העדיפויות וכי יש תמורה למחיר אותו אני משלם.
למשכירי הדירות אני אומר- אל תחשבו פעמיים, השימוש בשירות מקנה שקט ורוגע.
שתהיה שנה טובה,
שחר רז.
יניב היה האיש מכירות שלי והוא ממש מקצועי.
הסביר לי בצורה ברורה על הייתרנות של השרות ועל החסרונות.
השרות שדיפרנט נותן הוא המקיף ביותר בשוק (וגם יותר זול מהמתחרים) ככה שאין פה שאלה אם לקחת את דיפרנט או את המתחרים השאלה רק אם כדאי לקחת ביטוח לשכר דירה והתשובה פה ממש פשוטה.
שרות חובה לכול מי שמשכיר דירה!!!!