לוגו של דיפרנט על בית מונח על ידיים

הצהרת נגישות

מידע על אופן השימוש באתר

חברת דיפרנט מייחסת חשיבות רבה בהנגשת תכני אתר האינטרנט שלה באופן שוויוני לכל חלקי האוכלוסייה ובדגש עבור אנשים עם מוגבלות.
כל זאת על מנת להעניק חוויית שירות העונה לדרישותיהם הייחודיות של לקוחותיה וכן במטרה להפוך את האתר ככל הניתן לידידותי נגיש ונוח למשתמשי האתר .

 

נגישות האתר

חשוב לנו שכל אחד יוכל להשתמש באתר שלנו
אנו מודעים לקשיים שבעלי מוגבלויות עשויים להיתקל בהם כאשר הם מנסים לגלוש באתרים מסוימים.
ולכן אנו ננסה להבטיח ככל שביכולתנו לאפשר לכל אחד לגשת לאתרינו .

אתר דיפרנט שם דגש בקפדנות על הנחיות WC3 / WCAG 2.0, המטפלות ברוב בעיות הנגישות הניצבות בפני משתמשי הרשת של היום.
אנו משתמשים בשירותי תוכנת הנגשה של חברת pojo אשר מופעלת באמצעות פלאגין מקצועי .

 

התאמות שבוצעו באתר

תפריט הנגישות באתר נמצא (בכניסה ממכשיר סלולרי) למעלה בצדו השמאלי והוא מסומן בסמל הנגישות.
ובכניסה ממחשב למטה בצדו השמאלי והוא מסומן בסמל הנגישות.

התפריט מאפשר את ההתאמות הבאות:

  1. הגדלת והקטנת גופן האתר ל-8 גדלים שונים
  2. התאמת אתר לעיוורי צבעים
  3. שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  4. שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  5. שינוי הטקסט לקריא יותר
  6. הגדלת התצוגה עד 500%
  7. הדגשת קישורים באתר

הערה: לאחר בחירת אפשרות התאמה מסוימת במידה ותרצו לאפס את בחירתכם יש ללחוץ על כפתור האיפוס הנמצא בתפריט הנגישות.

 

הבהרה

חרף מאמצי החברה לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן שיתגלו דפים באתר שטרם בוצעו עבורם התאמות נגישות, או שטרם נמצא להם הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים בכל העת במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש נוח ושוויוני באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלות.
אם יש לך קושי לגלוש באתר, שלח לנו הודעה וספר לנו על הבעיה בה אתה נתקל. ניתן ליצור קשר באמצעות עמוד “צור קשר” אנו נבדוק את העניין ונודיע לך כאשר הבעיה תיפתר.

 

שירות הלקוחות

כיום ניתן לקבל שירות מנציגי השירות שלנו באמצעות:

פנייה במייל בכתובת – Sherut@Diffe-Rent.co.il‏
דרך נוספת ליצירת קשר היא באמצעות טופס צור קשר המופיע באתר.
לקוח שירצה לשוחח טלפונית עם אחד מנציגנו יכול לבקש זאת ואנו נתאם עימו חזרה טלפונית.

 

מוקד שירות המכירות

ניתן לקבל שירות מנציגי מוקדי המכירות שלנו באמצעות:
המוקד הטלפוני במספר – 058-565-1144 
צ’אט הוואטאפ המספר – 052-3998768
פנייה במייל בכתובת : Sherut@Diffe-Rent.co.il‏
Service@diffe-rent.co.ilפניה נוספת ליצירת קשר היא באמצעות טופס צור קשר המופיע באתר.

שעות הפעילות של המוקדים הן בימים א-ה בשעות 09:00-19:00 לא כולל חגים ומועדים.

 

התאמות נוספות

אנו מעניקים שירות איסוף עצמי לחלק ממוצרינו , וזאת כתלות במוצר הנבחר ובספק הרלוונטי.
במידה ותהיה אפשרות לאיסוף העצמי עבור מוצר מסוים – אפשרות זו תהיה מצוינת בעת ביצוע ההזמנה.

אתר זה, פותח בהתחשבות רבה בתקני האינטרנט הנוכחיים. אנו משתמשים בין היתר בטכנולוגיות ווב כמו שפות תכנות PHP, JavaScript, HTML 5 ו CSS3. אנו מבצעים תמיד שינויים, הן בעיצוב והן בקוד הבסיס באתר זה, כדי להתעדכן בעדכונים חדשים לתקנים כאשר הם משוחררים.

לקוח/ה יקר/ה באם את/ה מוצא/ת משהו אשר גורם לך קושי לקרוא או להבין את התוכן שלנו או שיש משהו בדף האינטרנט שעושה את החוויה ללא נעימה, אל תהסס/י – פנה/י אלינו מיד.
הרצון האישי שלנו וחובתנו, היא לוודא שלכל אחד תהיה גישה חופשית לתוכן באתר ויכול לחוות חוויה חיובית בגלישה בו.

 

Service@diffe-rent.co.il

יום אהבה - צרור מפתחות לדירה

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר
צרור מפתחות לדירה יום האהבה

תודה! החוזה שלך זמין להורדה בלחיצה על הכפתור:

בעל/ת דירה,
אנחנו בדיפרנט נשמח לעמוד לרשותך לצורך בדיקת רקע לדיירים לפני החתימה על ההסכם ומתן שירות הגנה על שכר הדירה, שמגן עליך מפני מקרים נפוצים של צ'קים חוזרים, עזיבה מוקדמת של דיירים, סרבנות פינוי והפרות חוזה שונות.

במציאות בה 1 מכל 10 בעלי דירות מתמודדים עם בעיות מול הדיירים, כדאי לעשות את זה דיפרנט.

בעל/ת דירה? החוזה שלך כבר ירד, אבל....

מתחילת המלחמה, 1 מכל 10 בעלי דירות חווים בעיות מול הדיירים: אי תשלום שכר דירה, נזקים, מחלוקות ועוד.

אפשר לקבל וודאות להשכרה בטוחה:
דיפרנט מציעה בדיקת רקע כלכלית לדיירים בחינם, ליווי צמוד של יועץ השכרה בטוחה ושירותי הגנה על שכר הדירה.

לחצ/י על הכפתור הירוק ונשמח לעמוד לשירותך