ערבות לשכירות - דואגים להכנסה שלך

השירות המוכר מאירופה ומארה”ב הגיע גם לישראל!

הגנה על שכר הדירה: הדייר לא שילם? אנחנו נשלם.

עם הכיסוי הרחב ביותר בארץ לבעלי דירות להשכרה והבטחת תשלומי שכר הדירה – התשואה מהנכס שלך בטוחה.

דיפרנט הוקמה כדי לפתור את הקשיים והאתגרים שקיימים בשוק הנדל"ן הישראלי. לכן, החברה פיתחה שירות הוליסטי הכולל ערבות לחוזה שכירות והבטחת ההכנסה משכר הדירה. השירות מגן מפני הפרות חוזי שכירות כמו אי תשלום שכ"ד, פתיחת עסק בנכס, סירוב להתפנות וכל הפרת חוזה אחרת.

השירות ניתן לבעלי דירות פרטיות להשכרה שהדיירים שלהם נבדקו ואושרו על ידי החברה. 
לתנאי השירות המלאים>>

ערבות לשכירות
דואגים להכנסה שלך

השירות המוכר מאירופה ומארה”ב הגיע גם לישראל!

ליצירת קשר השאירו פרטים בטופס מטה או חייגו למספר שמופיע בעמוד צרו קשר >>

הגנה על שכר הדירה:
הדייר לא שילם?
אנחנו נשלם.

ערבות לשכר דירה

דיפרנט מעניקה את הכיסוי הרחב ביותר בארץ לבעלי דירות להשכרה, ומאפשרת לך להיות בטוח בתשואה מהנכס שלך על ידי הבטחת תשלומי שכר הדירה.

דיפרנט הוקמה כדי לפתור את הקשיים והאתגרים שקיימים בשוק הנדל"ן הישראלי. לכן, החברה פיתחה שירות הוליסטי הכולל ערבות לחוזה שכירות והבטחת ההכנסה משכר הדירה. השירות מגן מפני הפרות חוזי שכירות כמו אי תשלום שכ"ד, פתיחת עסק בנכס, סירוב להתפנות וכל הפרת חוזה אחרת.

* השירות ניתן לבעלי דירות פרטיות להשכרה שהדיירים שלהם נבדקו ואושרו על ידי החברה.

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ חינם:

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בשעות הקרובות.

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר

אייקון חוזה

ערבויות לשכירות - ערבות וקוץ בה

חוקי מדינת ישראל מאפשרים לבעלי דירה להשכרה להגן על השקעתם ולבקש מגוון ביטוחים וערבויות להבטחת קיום ההתחייבויות שנקבעו בהסכם השכירות. מצד אחד, בעלי הנכסים מבקשים לקבל ערובה משמעותית שתמזער ככל הניתן את הסיכון הפיננסי בעסקת השכירות. מצד שני, השוכרים מתקשים לספק חלק גדול מן הערבויות ומבקשים לספק ערבויות "קלילות" יותר. על אף יתרונותיהם של הפיקדונות והערבויות השונים, קיימים גם הרבה חסרונות. העיקריים שבהם הם זמן מימוש הערבות והפגיעה המיידית ולעיתים אף המתמשכת בהכנסה משכר הדירה (הפסד תשלומי שכ"ד, הוצאות משפטיות, איתור דיירים חליפיים, שעות עבודה ועוד…). שירות הבטחת שכר הדירה של דיפרנט הינו יותר מביטוח שכר דירה ומאפשר לבעלי הנכס להיות בטוח שיקבל את שכר הדירה, תוך הגנה מלאה לא רק על שכר הדירה אלא גם הגנה מפני הפרות חוזה נוספות שעלולות להתרחש בתוך הנכס.

אייקון אשראי

תשלום שכר דירה בכרטיס אשראי - גם פה יש קאץ’

השירות מהווה פתרון נוח ובטוח לקבלת התשלום עבור בעלי דירות, אך הוא תופס מסגרת גבוהה ודיירים רבים לא יוכלו או ירצו לעמוד בתנאי התשלום הזה, מה שעלול להקשות על בעל הדירה לאכלס את הנכס לאורך זמן. בנוסף, אופציה זו מכסה את בעל הנכס במקרה של אי תשלום שכירות סדיר בלבד ולא מגנה עליו מפני סירוב להתפנות בתום החוזה, הוצאות משפטיות עקב נזקים, פתיחת עסק בנכס וכל הפרה אחרת, אינה כוללת שירות של איתור דיירים ועוד. אחד הפתרונות האידיאליים יכול להיות שירות הבטחת שכר דירה של דיפרנט אשר מהווה מעין סוג של ביטוח לתשלום שכר דירה במקרים שונים המפורטים לעיל.

כף יד שתופס בית

הבטחת שכר דירה - הרבה יותר מביטוח שכר דירה

בניגוד לביטוח שכר דירה שמציעות חברות אחרות, המכסה רק אובדן הכנסה מנזקים למבנה או שיפוצים לדירה בעקבות נזקים לדירה, שירות הבטחת שכר דירה של דיפרנט מבטיח את תשלום שכר הדירה ללא תלות בנסיבות אי התשלום, וגם מעניקים סיוע משפטי מלא ושירות איתור דיירים חליפיים במקרה של עזיבה פתאומית של הנכס, נזקים שנגרמו על ידי הדיירים ושלל הפרות חוזה שלמרבה הצער נפוצות יותר מנזקים לדירה או למבנה. שירות הבטחת שכר דירה של דיפרנט חוסך לכם זמן והתעסקות מיותרת בהליכים משפטיים, פינוי דיירים, איתור דיירים ועוד.

ערבות לשכירות בדיפרנט
שאלות ותשובות

1. על בעל הדירה למסור את פרטי הדירה להשכרה ואת פרטי הדיירים עבורם הוא מבקש שהחברה תהיה ערבה לתשלומי שכר הדירה בהם יחויבו בהסכם השכירות, בין אם דייר חדש (דייר פוטנציאלי) ובין אם דייר קיים שכבר מתגורר בדירה בעת הפנייה אלינו.

2. דיפרנט תעניק את השירות בעסקאות שכירות בהן הדיירים נבדקו פיננסית ואושרו על ידיה. הדיירים חייבים להיות בני 22 ומעלה.

3. תשלום דמי השכירות מהדייר לבעל הדירה ישולם באמצעי תשלום בר מעקב כגון שיק או העברה בנקאית.

4. במקרה של תשלום באמצעות שיקים, יקבל המשכיר לידיו, מראש, את כל השיקים עבור תקופת השכירות, כשהם חתומים ותקינים ולפקודת המשכיר בלבד.
5. הסכם השכירות בין בעל הדירה לדייר הינו לתקופת מינימום של 6 חודשים ומעלה, ושכר הדירה החודשי הנקוב בהסכם לא עולה על 15,000 ש"ח.
6. בעל הדירה מחויב לדאוג כי כל אדם אשר מתגורר בדירה, ומלאו לו 22 שנים, יהיה חתום כשוכר על הסכם השכירות.

כאשר דייר מפר את הסכם השכירות הפרה המצדיקה את ביטולו: אי תשלום שכר דירה, הפעלת עסק בדירה, סירוב להתפנות בתום החוזה, ו/או עשיית כל שימוש בדירה המנוגד להסכם השכירות.

לא יאוחר מ-10 ימים קלנדריים מהמועד בו התרחש כל מאורע או ידיעה אשר מראים על כוונתו של הדייר להפר את הסכם השכירות, לרבות הצהרת הדייר לגבי עזיבת הנכס, תלונה על נזקים, חשש מפיטורין מעבודה וכיוצ"ב.

אם הדייר חדל לשלם את דמי השכירות החברה תזכה את חשבונו של בעל הדירה תוך 14 ימי עסקים מהמועד בו בקשתו אושרה והתקבלו כל המסמכים הנדרשים. במקרה של הפרה של הסכם השכירות מצד הדייר שתביא לביטולו של ההסכם, החברה תפעל גם למציאת דייר חליפי (שיאושר על ידי בעל הנכס), שישכור את הדירה בתנאים דומים ככל האפשר ולכל הפחות לתקופת ההשכרה שבהסכם השכירות. בנוסף, החברה תפעל לפינויו של דייר המסרב לפנות את הדירה באמצעים העומדים לרשותה על פי חוק ועל חשבונה, לרבות נקיטת הליכים משפטיים והעמדת ייצוג משפטי מתאים. החברה תפרסם ותציג את הדירה בפני דיירים פוטנציאליים. כל עוד לא נמצא דייר חליפי (ולכל היותר עד תום תקופת הסכם השכירות), תשלם החברה לבעל הדירה פיצוי מלא עבור שכר הדירה.

*על בעל הדירה לספק את כל המסמכים הנדרשים בתוך 7 ימים מיום הפעלת תביעת השירות.

תוך 14 ימי עסקים ממועד אישור הבקשה וקבלת כלל המסמכים הנדרשים.

במידה וההפרה החלה בתום תקופת השכירות, כאשר הדייר לא פינה את הנכס במועד המוסכם, החברה תשלם דמי שכירות מהיום בו הסכם השכירות פג ועד 3 חודשים נוספים, או עד פינוי השוכר מהנכס על חשבון החברה (לפי המוקדם ביניהם). בכל מקרה החברה מתחייבת למצות עד תום את הליך הפינוי של הדייר.

החברה תפעל לפינוי הדייר אך לא תדאג לפיצוי שכ"ד עבור בעל הדירה, כל עוד ממשיך הדייר לשלם את תשלומי שכר הדירה בהלימה עם הסכם השכירות.

השירות מוענק לבעלי דירות להשכרה בתנאי שבעת ההצטרפות לשירות לא היה עיכוב או חוסרים בתשלום, כמו כן לא קיימת כל מחלוקת ו\או סכסוך בין בעלי הדירה לשוכר או מי מטעמו.

  1. כאשר הפרת הסכם השכירות נעשתה בתקופה בה השירות לא היה בתוקף.
  2. כאשר הדייר פעל בהתאם להתחייבויותיו בהסכם השכירות (כאשר לא התקיימה בפועל הפרת חוזה).
  3. במידה וההסכם הופר כי הדירה בלתי ראויה למגורים או שנחתם הסכם על פרויקט תמ"א 38 בדירה.
  4. לא ניתן להשכיר את הדירה מחמת כח עליון, אירועים שלחברה אין שליטה עליהם, אסון טבע או מחמת צו או חוק של רשות מוסמכת.
  5. בתקופה בה הדירה אינה ניתנת להשכרה עקב תיקון ליקויים או שפיצוים, לא יהיה זכאי המשכיר לתשלום שכ"ד מהחברה.
  6. במקרה של פטירת הדייר במהלך תקופת השכירות.
  7. אם הצהרה מהצהרותיו של בעל הדירה נתגלתה כלא נכונה או שבעל הדירה עצמו הפר את הסכם השכירות.
  8. בעל הדירה לא שילם את תמורת השירות במועדה.

החישוב מתבצע בהתאם לרמת הסיכון הפיננסי אל מול הדייר הפוטנציאלי, ונע בין 3.5-4.5% בלבד מגובה השכירות.

השירות לא יינתן לתקופה רצופה שעולה על 36 חודשים. ניתן לחדש את השירות לאחר תקופה זאת.

-השירות יכול להירכש על ידי בעל הדירה או על ידי הדייר. לדיפרנט יש לקוחות רבים שהינם דיירים אשר מתקשים לספק ערבויות ו\או מעוניינים לקיים בטוחה לכך שיעמדו בתשלום שכר הדירה.

 במידה וקיימת אופציה להארכת חוזה השכירות בין בעל הדירה לדייר, החברה אינה מחויבת בהמשך ההתקשרות אלא אם כן נרכש השירות, מלכתחילה, לכל תקופת האופציה.

יש לך שאלות נוספות?

אפשר לכתוב לנו ממש כאן.

יום אהבה - צרור מפתחות לדירה

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר

לשיחה עם יועץ 079-6079415

צרור מפתחות לדירה יום האהבה

בעל/ת דירה? החוזה שלך כבר ירד, אבל....

גם אם השוכרים שלכם נראים אנשים טובים ואמינים,

יכול להיות שיגיע מקרה, וחלילה לא ישלמו שכ״ד.

בדיקת הדיירים ללא עלות.