מנכ"ל דיפרנט: קפיצה של מאות אחוזים בכמות הפניות – התוכנית הכלכלית

זמן קריאה: כ- 3 דקות

אלעד שריקי – מנכ"ל חברת דיפרנט, התארח בתכנית הכלכלית של רדיו תל אביב והעניק זווית אחרת לאתגרים הכלכליים של משכירי הדירות שהביא איתו משבר הקורונה. מה המגמות בשוק השכירויות, אלו הפרות חוזיות שכיחות בתקופה זאת ואילו פתרונות דיפרנט יודעת להעניק? קראו את הראיון המלא או האזינו לו.

"רוצה לדבר על שכירות? בוא נדבר על שכירות"

"רוצה וגם רוצה לתת זווית קצת אחרת. אנחנו הרבה מאוד פעמים עוסקים גם בגלל הנהי וגם בגלל המקהלה בקשיים של אלו, שאתה יודע… שהם שוכרי הדירות. אבל יש גם לא מעט קשיים של משכירי דירות, מפני שגם עליהם הגשם הזה יורד ואנשים "חותכים" בלי לשלם ויש שם הרבה מאד עניינים ואנחנו רוצים לעסוק בדבר הזה. שלום אלעד שריקי."

שלום רב לכולם, שלום לרועי, שלום לאבי ,שלום למאזינים בבית.

"אהלן, מנכ"ל חברת "דיפרנט", אני לא טועה, נכון? מדובר פה במספרים מאד מאד מאד משמעותיים שבעצם אנשים, אתה יודע, שיש להם דיירים והכל בסופו של דבר התנהל על מי מנוחות, פתאום פגשו מסוף מרץ-תחילת אפריל את המשבר הזה, ואנשים קצת בחסות המגיפה פשוט חתכו מהמחויבויות שלהם."

נכון, אתה צודק. תקופה לא קלה. אם לפני התקופה הזאת 1 מתוך 8 משכירים היה מספר שיש בעיה מסוימת עם הדיירים, עכשיו זה קפץ במאות אחוזים. וזה לא רק אי תשלום, זה הרבה מאוד מחלוקות שבעקבות הקורונה שבסופו של דבר גם יוצרות אי תשלום או לחצים כאלה ואחרים.

"אז רגע, אני רגע מנצל את המניפה הרחבה של הלקוחות שלכם ומדובר בהרבה הרבה מאד לקוחות ובהרבה מאוד מקרים. כשאתם מנתחים, אז אני מתאר לעצמי שהיו קצת עיכובים בתשלומים, זה אפילו נשמע הגיוני. אבל כמה הגיעו כבר לשלב של עזיבת דייר בצורה חד צדדית והתחמקות בעצם מהמחויבויות החוזיות?"

אז ככה. בלקוחות שאצלנו, יש עלייה של 400% בכמות הפניות של בעלי דירות להשכרה שמדווחים שמתוכם 58% מדווחים על בסופו של דבר אי תשלום שכ"ד. שכמובן זה מתחיל ממשבר מסוים ומגיע לאי תשלום, או שזה אי תשלום. ויש עוד 30% שפשוט עוזבים את הדירה ומתוך ה-30% האלה חלק מהאנשים פשוט נלחצו מהסיטואציה, הבינו שאין להם מה לעשות, אין להם הכנסה, אין להם איך להתמודד, פשוט עוזבים את הדירה.

להגנה על שכר הדירה או קבלת ייעוץ חינם

השאירו לנו פרטים וניצור איתכם קשר בשעות הקרובות:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר

"אפשר אגב ברמה הפרקטית לשאול לאן הם הלכו?"

בדר"כ להורים.

"להורים או לדירות זולות יותר?"

גם וגם. יש גם מגמה אחרת. יש גם מגמה שבעלי דירות להשכרה מבינים את הסיטואציה ומוכנים להוריד משכ"ד בצורה משמעותית בעקבות המצב.

"שזה יפה."

"עושים…כן, עושים ניהול סיכונים."

"בדיוק. גם טוב להם."

כן…

"אז רגע, אתה יודע בתוך השיח התקשורתי אחד הדברים המעצבנים זה שתמיד מתייחסים אל הדיירים בתור המסכנים ואל בעלי הנכסים בתור, אתה יודע… חבורה של אנשים רעים בורגנים שמוציאים כל שקל מהדיירים. עד כמה אתה מרגיש שיש גם איזושהי החלפת "דיסקט" אצל בעלי הנכסים שאומרים תשמעו יש פה משבר מאד גדול, ובסופו של דבר אנחנו רוצים לשמר את הדיירים שלנו, ולפעמים פה הוזלה, פה דחייה של תשלום ו'הופ' ניהלתי את זה ולא נגררתי לערכאות משפטיות."

זאת שאלה טובה. אבל הכל מתחיל בנקודה – מה מצב בעל הדירה? ואני אומר לך מנתונים אצלנו שלפחות 30% מבעלי הדירות שרכשו את המוצר אצלנו, הם אנשים שהכסף הזה זה הפרנסה שלהם. לא תשלום המשכנתא, זה הפרנסה שלהם, איתו הם חיים. אם הדייר לא ישלם להם? אין להם איך לחיות, אוקיי? ויש עוד 30% שצריכים את הכסף הזה בשביל לשלם את המשכנתא. אז הנחת היסוד שבעלי דירות הם בהכרח תמיד אנשים מאוד מסודרים ויכולים להכיל והכל, זה לא תמיד ב…

"כן, אנחנו גם לא מהצד הזה, ניתן את זה לתחנות אחרות בשעות שידור זהות לייבב על כל מיני סוגיות כאלו. תגיד, יש לי שאלה, החברה שאתה עומד בראשה איך אתם בעצם מגנים על בעלי הנכסים?"

אוקיי, שאלה טובה. אנחנו נותנים שירות מקיף – ערבות מלאה לשכר הדירה. במיוחד בתקופת הקורונה, אצלנו יש מכלול מהפכני, שירותי, שירותים משלימים. החברה מציעה חדשנות, חשיבה יצירתית בעיקר בעיקר, זריזות.

"ואתם דואגים למי שעובר דרככם שהוא יקבל את הכסף שלו כל חודש?"

נכון.

"עכשיו בהנחה שאתה לא שולח איש בלי צוואר עם מחבט בייסבול, איך אתה מוציא את זה מהדיירים?"

יפה. אז קודם כל בואו נתחיל באיך זה קורה. בעל דירה שיש לו דייר שעכשיו יש איתו משבר מסוים. הדייר אומר לו תקשיב, אני לא יכול לשלם מחר את שכר הדירה. בעל הדירה פונה אלינו, מסביר לנו את הסיטואציה. מחלקת השירות שלנו בעצם מקבלת ממנו את כל המידע שצריך. אחד השירותים החזקים של החברה זה שאנחנו גם לוקחים את כאב הראש לנהל את המשבר. אנחנו לא רק נשלם לך, אנחנו גם ננהל את המשבר עבורך. אנחנו קולטים את כל המידע, יודעים לשאול את השאלות הנכונות ואומרים לבעל הדירה אנחנו ננהל את זה. אנחנו מדברים עם הדייר, מבינים את ליבו, מבינים את המצוקה, מבינים מה שצריך להבין…

"ואז מקבלים ממנו את הכסף…"

אם המשבר מחריף, והדייר לא יכול לשלם – אנחנו משלמים. אנחנו יודעים להיפרע מהדייר לפי היכולת הפיננסית שלו ובעצם שומרים על מערכת היחסים של הדייר עם בעל הדירה. זה בסופו של דבר האינטרס שלנו שהם יוכלו לגור ביחד.

"אלעד שריקי, מנכ"ל חברת דיפרנט, הנתונים על בעלי הנכסים שנותרו הרבה פעמים רק עם החוזה ביד ועם הדירות ריקות, הם נתונים משמעותיים ומעניינים. תודה רבה רבה."

תודה רבה לכם

להשארת פנייה:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר

בואו נדבר!

אייקון טלפון

לבדיקת דיירים ומתעניינים חדשים

079-6079415
שעות פעילות:
ימים א'-ה', בין השעות: 09:00-20:00
אייקון שירות לקוחות

שירות לקוחות

079-6079438
שעות פעילות:
ימים א'-ה', בין השעות: 09:00-18:00
מענה בוואטסאפ ללקוחות קיימים 24/7
יום אהבה - צרור מפתחות לדירה

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם:

* אני מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתקנון האתר
צרור מפתחות לדירה יום האהבה

תודה! החוזה שלך זמין להורדה בלחיצה על הכפתור:

בעל/ת דירה,
אנחנו בדיפרנט נשמח לעמוד לרשותך לצורך בדיקת רקע לדיירים לפני החתימה על ההסכם ומתן שירות הגנה על שכר הדירה, שמגן עליך מפני מקרים נפוצים של צ'קים חוזרים, עזיבה מוקדמת של דיירים, סרבנות פינוי והפרות חוזה שונות.

במציאות בה 1 מכל 10 בעלי דירות מתמודדים עם בעיות מול הדיירים, כדאי לעשות את זה דיפרנט.

בעל/ת דירה? החוזה שלך כבר ירד, אבל....

מתחילת המלחמה, 1 מכל 10 בעלי דירות חווים בעיות מול הדיירים: אי תשלום שכר דירה, נזקים, מחלוקות ועוד.

אפשר לקבל וודאות להשכרה בטוחה:
דיפרנט מציעה בדיקת רקע כלכלית לדיירים בחינם, ליווי צמוד של יועץ השכרה בטוחה ושירותי הגנה על שכר הדירה.

לחצ/י על הכפתור הירוק ונשמח לעמוד לשירותך